torsdag 9 februari 2012

Torsdag utan tema

Nästan paff över hur fort veckan har gått. I går åkte jag till tågstationen för att plocka upp bror min som skall spendera några dagar i denna spännande lilla stad. Skönt att det händer något som livar upp livet på landet lite. På vägen hem blev det lite oväntad älgsafari. 


Tre älgar i skogsbrynet

Annars kan jag väll inte påstå att det händer så mycket just nu, dragit igång lite projekt här hemma, och håller så klart på att förbereda för nästa flytt som blir om bara tre veckor!! De ska bli så grymt kul! Nu när jag vet att jag skall flytta och vart jag skall börja jobba så har jag börjat njuta mer av mina lediga tid. Känns nästan som en länge efterlängtad semester, fast att jag samtidigt försöker spara pengar och inte slösa..

Ciao for now..

3 kommentarer:

  1. Oj oj oj, antar att Pappa livades upp m de älgarna :)

    SvaraRadera
  2. en kommentar är ingen kommentar sa du. nu kan du iaf inte klaga längre:) gött att du kommer till mina trakter snart! hoppas vi kan ses lite då också. /Pim

    SvaraRadera