fredag 24 februari 2012

Inväntar bärgningsbil..

Japp, då var arbetsveckan äntligen slut och det skall bli skönt att komma hem. Har nästan fem timmar i bilen framför mig och jag är inte säker på hur långt jag har kommit när bilen så klart går sönder. Det som absolut inte får hända när man är långt hemifrån alla man känner och kan ringa. Men, man kan ju inte alltid styra över vad som händer i livet. Nu sitter jag i alla fall här och hoppas på att bärgningsbilen skall komma så fort som möjligt. Att det skall finnas en öppen verkstad en fredagseftermiddag och att bilen skall vara lättlagad och inte allt för dyrt. Har dock känslan av att jag inte kommer få mina önskningar uppfyllda idag.. Den som lever får se vad som händer! Ligger ett dött viltsvin i diket, så jag tror jag stannar i bilen i fall han har kompisar där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar