onsdag 1 februari 2012

Naturliv.

Japp, ibland får man påminna sig själv om att man bor ute på landet igen, som när man håller på att köra över 12 hjortar som springer över vägen..



Har annars varit i Jönköping idag på intervju. Borde få veta senast på måndag om jag får jobbet, men känslan idag har i alla fall varit positiv. Hoppas hoppas.. Hann så klart även med lite shopping på A6, denna gång höll jag dock lite hårdare i plånkan. Tur att man skall jobba i helgen så man fyller på kontot. 

Hemma igen åkte kameran fram, tänkte att jag skulle försöka börja fota lite mer, och då inte med mobilen..


En av våra tjocka men söta katter.
Jag idag, en trött men glad prick.



2 kommentarer:

  1. Nya glasögon????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte med tanke på att det var de första glasögonen jag köpte i mitt liv:) Där emot borde jag verkligen gå och kolla synen igen.. Det är nog dags för nya glasögon...

      Radera