onsdag 11 januari 2012

Sammanfattning so far..


Tiden går så sjukt fort ibland att man inte ens hinner blinka. Vi är snart halvvägs igenom januari och mitt år har hittills sett ut på följande sätt:

Nyår spenderades med goa gamla vänner i Skara, awesome.

Den 2e bar det av tillbaka till Västervik för ett sista ryck. Detta börjades med lite after work på Sahara med gott folk från femman.

Sedan följdes veckan av långa dagar på jobbet, ingen nedräkning då det känns väldigt tråkigt att sluta. Femman är trotts perioder av mycket tungt arbete en väldigt trevlig och rolig arbetsplats som jag kommer att sakna mycket. Hamnar lätt på topp 3.

Måndagen bestod av ett ryck av packning, packning, packning. Förstår inte hur det alltid kommer sig att man har mycket mer saker än man tror när man skall flytta. Det tar aldrig slut!

På tisdagen kom mina härliga flyttgubbar, det ser så enkelt ut när de springer ner med alla mina tunga möbler på nolltid.  Sedan var det dags att påbörja städningen. Bestämde mig för att frosta av frysen medans det var minusgrader ute, sagt och gjorts, ca en timme efter att jag påbörjat var det plusgrader ute. Morr. Mina resterande middagar i Västervik kommer således att bestå mycket av lax och kyckling!

Nu ska jag trotts detta gå ut och luncha med Sandy på stan. Sedan blir det ett sista återbesök på min sköna gamla arbetsplats med något gott att bjuda på.

Ciao for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar