måndag 23 januari 2012

Äntligen kom det lite snö

Men nu räcker det nog med snö för den här säsongen.

Gjorde ett inlägg igår från mobilen, men programmet verkar ha hängt sig lite så vi får väll se om det kommer dubbla uppdateringar. 

Igår var det i alla fall dags för årets första pulkaåkning! Det var visserligen inte jättemycket snö ute men fort gick det ner för backarna. Har som alla andra år inte klarat mig utan mindre skador, i år stukade jag foten, fick ett antal mindre blåmärken samt råkade vid ett tillfälle åka ner i ett träsk. Men, vad är det inte värt att få flyga ner för backen i full fart. Missade i alla fall ån.

På jakt efter den perfekta backen.
Stjärtlapp is the stuff.







I morgon bär det av på mitt första uppdrag med Nurse Partner, ni ska inte tro att jag bara roar mig.. Kan avslöja att jag skall spendera min vecka i Motala på en medicin avdelning. Hur det går får vi se:) men än så länge känner jag mig lugn i alla fall. 

Ciao for now.

Ps, tyck ni är lite dåliga på att kommentera här på bloggen..

1 kommentar:

  1. mest snö i sverige nu är i Ö-vik http://allehanda.se/start/ornskoldsvik/1.4309775-hattsjobacken-ar-i-snotopp kom hit o kolla :)

    SvaraRadera