fredag 27 januari 2012

Fredagsmys

Nu har jag lämnat Motala bakom mig med massa goda erfarenheter. Känns nästan lite konstigt att man skall lämna dom när man precis har kommit in i arbetet. Det har varit fyra intensiva pass och jag känner mig förvånansvärt pigg faktiskt efter allt detta. Kom dit i tisdags kväll, började onsdagen med ett dagspass, sov några timmar, jobbade onsdag natt, sov lite, jobbade torsdag kväll, sov lite, jobbade sedan ett sista dagspass. Dom har varit så gulliga på avd 14 och jag kan verkligen rekommendera dom som arbetsplats. 


Packade sedan mitt pick och pack, slängde in det i bilen, redo att åka. Men då ville bilen så klart inte starta:( Men, oroa er inte, det fick ett gott slut. Hittade en snäll främling som hittade startkablar i bagaget och till sist startade även min bil. 


Full fart mot Öret, kinamat, bio med bror och lottis, Hamilton så klart. Nu fredagsmys i soffan. Pust..



















Gott med ananas..


Ciao for now

2 kommentarer: