måndag 2 april 2012

Snöfall och förkylning.

Sett att det var ett tag sen jag skrev, och tro mig, jag har tänkt mer än en gång att jag skall göra en uppdatering. Tyvärr blir det nog bara en kort, tråkig uppdatering om vad som hänt, inte för att det inte hänt roliga ting utanför att jag bara kommer dra veckan i korthet. Har nu gjort min första arbetsvecka och det har varit en hektisk sådan med mycket rullians. Avslutade sedan med feber och förkylning samtidigt som himlen öppnade sig och la ett vitt täcke över Jönköping. Drog inte upp persiennerna första dan bara för att jag inte ville se vintern någe mer! Sedan smälte hela härligheten bort för att sedan ge tillbaka besvikelsen med ännu mera snö. Det sista har ännu inte smält bort helt, men jag hoppas att det inte dröjer länge till. Imorgon börjar jobbvecka nr två. Förhoppningsvis lite lugnare, jobbar endast tre dagar och det skall bli jätte skönt. Har fortfarande lite kurering att göra efter denna förkylningshelg.


Ingen mera vinter nu snälla, vill ha VÅR!!


Bilder från tidigare i veckan.


Bild från helgen:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar