fredag 27 april 2012

Fredag..

Tänkte att det var på tiden med en liten uppdatering. Vet dock inte riktigt vad jag skall skriva, det händer saker hela tiden tycker jag. Går för tillfället inskolning på dagvården och spenderar dagen lång med att ge behandlingar. Mycket som skall fastna i mitt lilla huvud, tack och lov för pm! Går för övrigt på timmar men ser ut just nu som att jag har schema till efter sommaren så det finns inte mycket att klaga på även om schemat ändras från dag till dag. Tur att man är flexibel. Schemat i sommar ser där emot mycket kaotiskt ut. Skall jobba både på dagvården och vårdenheten och det blir nästan lite varannan dag stuk. Men men.. Det är väll tur att jag har ett roligt jobb. Inatt blir det nattjobb, så får vi se hur det går. 

Ciao for now!

1 kommentar:

  1. Bettan!
    Du har fått en bloggutmaning av mig. Välkommen till vår blogg förresten!

    http://gammelbrua.blogspot.se/2012/05/bloggutmaning.html

    /Lisa

    SvaraRadera